keskiviikko 21. elokuuta 2013

Perin Erikoinen Kaveri

Viime viikonloppuna tapahtui minulle mielenkiintoinen kohtaaminen tanssilattialla, kun muutaman ginin jälkeen vähäsen kävin pistämässä jalalla koreasti. Sellainen kalju hyypiö, ihan OK:n blondin kanssa tanssi vieressäni, ja jotenkin aavistin että siitä ei hyvä heilu. Syynä seuraavat seikat: 1. minulla oli moovit hallussa, 2. blondi katseli minua ja hymyili 3. kekkonen myös tuijotti minua "nenä solmussa". Jonkinlainen huippu tuli, kun se meni blondin taakse, ja pisti kädet sen kainaloista esiin, alken näyttelemään minulle keskisormiaan. Sen kummempia ajattelematta otin niistä jykevät sormikoukkuotteet omilla näpeilläni, ja vielä riuhtaisin kevyesti. Siitä se lopulta sitten tokeni, ja seuraavaksi jo tarjosikin minulle hieman juomaa. Perin, perin erikoinen kaveri!


Ei kommentteja: